جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
مدرسه علمیه صاحب آلمان عج ایلام

حوزه/ مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام با هدف فراهم کردن شرایط مناسب برای طلاب و روحانیون، اقدام به پذیرایی و اسکان آنان در ایام اربعین حسینی به منظور حمایت از روحانیون در خدمت‌رسانی به زائران و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و دینی در این ایام معنوی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، در ایام اربعین حسینی مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام با هدف فراهم کردن شرایط مناسب و مطلوب برای طلاب و روحانیون، اقدام به پذیرایی و اسکان آنان کرد، این اقدام به منظور حمایت از روحانیون در خدمت‌رسانی به زائران و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و دینی در این ایام معنوی و پر برکت انجام شده است.

این مدرسه علمیه با فراهم کردن امکانات رفاهی و غذایی، فضایی گرم و صمیمی را برای طلاب ایجاد کرده تا بتوانند با آرامش و تمرکز بیشتری به فعالیت‌های خود بپردازندف این تلاش‌ها نه تنها نشان‌دهنده عزم و اراده حوزه علمیه در حمایت از طلاب و روحانیون است، بلکه نمادی از همبستگی و همدلی در جامعه دینی ما به شمار می‌آید.

طلاب و روحانیون می‌توانند با انرژی و انگیزه بیشتری به خدمت‌رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بپردازند و نقش مؤثری ایفا کنند، این همکاری و همدلی در ایام اربعین تجلی عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha